Vásárlás menete

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Kosár áttekintése és fizetés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a termékek össz vételárát.

Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Tovább" gombra. 
A következő lépésben válaszd ki a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés).

Foxpost csomagautomatába való szállítás esetén itt kell kiválasztanod az automatát, ahol át szeretnéd venni a csomagot, illetve a pontos számlázási címedet.

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés véglegesítése” gombra. 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes  árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak nettó=bruttó árak, mivek a vállalkozás alanyi mentes, áfa felszámítására nem kerül sor. Ezek az árak azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül, megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a fizetendő összegről, illetve a bankszámla számáról.

A megrendelés beérkezése után a megrendelt árut postakészre összeállítjuk, meggyőződve arról, hogy minden termék rendelkezésre áll. Az értesítő e-mailt ezek után küldjük el a megadott e-mail címedre.

Kérlek, NE utalj pénzt addig, amíg a második e-mailt is meg nem kaptad !

Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot, mely munkanapokon 16.00-20.00 óra között, szombaton 8 .00-14.00 óra között várja hívásod.


Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta, és a FoxPost futárszolgálat, illetve csomagautomata segítségével történik (utánvéttel, bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással).  A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A szállításról további információkat a "Szállítási feltételek" menüpontban találsz.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 

A termék cseréje 
Amennyiben a megvásárolt terméket cserélni szeretnéd, erre 30 napon belül, személyesen van lehetőséged. A postai úton történő csere esetén minden felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. Csak újra eladható és sérülésmentes terméket cserélünk vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről. A Kormányrendelet megtekintéséhez kattints ide.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét elérheti a Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás pontban található linkre kattintva.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. 

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy e-mail-en keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

E-mail:borishop.kreativbolt@gmail.com


HTML modul

Webáruházában egyedi HTML modulokat is elhelyezhet, tetszőleges pozícióban.


 Partnereink

 Online ügyfélszolgálat

Kérdése van?

Kollégánkat eléri a Skypeon keresztül!

Skype hívás